Betaling
SkinExpert DK ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA
Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når
varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
SkinExpert DK ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine
kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man
ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
SkinExpert DK ApS sender dine varer tirsdag og fredag. Ordrer modtaget inden
14.00 mandag sendes tirsdag. Ordrer modtaget inden 14.00 torsdag sendes
fredag.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret
gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af
produktet / ydelsen.
SkinExpert DK ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
SkinExpert DK ApS
Jægersborg Alle 130
2820 Gentofte
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan
overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I
senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@skinexpert.dk. I meddelelsen skal du
gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du
kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med
retur. Den finder du her
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden
håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og
den måde, den fungerer på. Hudpleje produkter skal returneres i intakt
indpakning og uåbnet med ubrudt forsegling.
Hvis varen er åbnet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som
brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet ikke får købsbeløbet retur,
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man
kan i en fysisk butik.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en
klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes
Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU
Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk

Scroll to Top

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.